ВАМ, МОЇ ДРУЗІ…

З Днем працівника сільського господарства хочеться поздоровити чарівних жінок-трудівниць, керівників фермерських господарств нашого Білокуракинського району Людмилу Василівну Малик і Ларису Гісівну Журбу, матерів, Берегинь наших сердець, які заслуговують бути названі з самої Великої Букви та побажати їм Ангела Хранителя.

ВАМ, МОЇ ДРУЗІ…

Я добрим словом обнімаю,
Тебе, мій фермер-трудівник,
Всього найкращого бажаю,-
Хоч ти - на ластощі не звик.
Твоя любов земна - безмежна,
А руки створені творить
Дива у золотих колоссях,
Що не згасають ні на мить!
Парфуми найдорожчі в світі,
Коли печеться хліб в селі –
Пшеничний хліб, такий духмяний,
Таким сприймається мені.
Нехай Господь допомагає
Вам у нелегкому труді,
Бо тільки хліб і тільки в хлібі
Найвища цінність на Землі!

Без підпису,
19.11.2016 року,
смт Білокуракине

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

КАЖУТЬ... ПРО НОВУ ГОЛОВУ БІЛОКУРАКИНСЬКОЇ РДА ТА ІНШИХ ПРИСТОСУВАНЦІВ БІЛЯ ВЛАДНОГО КОРИТА

Ще одна білокуракинська зірка Андрій Божко читає реп. ОБЕРЕЖНО! 18+

ЧУДОВИЙ СПОСІБ ВІД ЗОМБУВАННЯ