НЕЙМОВІРНИЙ СМАК БІЛОЇ КУРИЦІ

Не знаю, хто як ставиться до напівфабрикатів на зразок вермішелі "Мівіна" чи "Ролтон", але ті, хто були або є на даний момент студентами, добре знають, що це таке. Також раніше були дуже популярними бульйонні кубіки "Gallina Blanca" ("Біла куриця" - ісп.). І саме про ці кубіки хочу розповісти.
Так сталось, що мені довелось поїздити по Україні деякий час в різні регіони, і зрозуміло, що харчуватись мені доводилось як-небудь і де-небудь. В основному я намагався щось поїсти на самих вокзалах - або на залізничному, або на автовокзалі. Як правило, на кожному вокзалі є якась забігаловка чи кафе, де можна перекусити, навіть поїсти гарячого борщу чи супу. І коштує це відносно недорого. Як правило, миска гарячого борщу обходилась мені близько 20-25 грн, плюс хліб та чай. Але в один прекрасний момент сталось так, що в мене вже майже не було грошей - я придбав квиток на дорогу, і в кишені залишилось менше 10 грн. Можна було купити хіба що пиріжок чи чашку чаю. Але дорога була довгою, їхати потягом потрібно було майже добу, а їсти дуже хотілося. І ось тут мені на очі потрапила вивіска біля торгівельної точки, де було написано: "Чай - 5 грн., кава - 7 грн., бульйон - 3 грн." Я спочатку навіть здивувався - як можна пити бульйон? Але ціна приваблювала. І чомусь захотілось саме сольоного бульйону. Трохи подумавши, я все ж таки вирішив купити і спробувати бульйон "Gallina Blanca", на кубіках якого дивилась на мене весела куриця. Зізнаюсь чесно, до цього моменту я ніколи не готував і не пив цього штучного бульйону, який фактично є звичайним зпресованим порошком, що розчиняється у воді. Але... все в житті доводиться робити вперше. І голод, мабуть, спонукав мене спробувати цей напівфабрикат.
До речі, "Мівіни" на залізничному вокзалі в продажу не було, тому і вибору особливого в мене теж не було. Хотілось гарячого супу. Але замість супу купив гарячого бульйону... Я взяв стаканчик з бульйоном, в якому дівчина продавчиня розчинила відразу аж 2 кубіка і, помішуючи його пластиковою трубочкою, пішов, сів на сидіння в залі очікування і почав смакувати свіжоприготовлений бульйон "Gallina Blanca". Неймовірно, але на той момент він здався мені найсмачнішим блюдом, що я їв за останні дні, поки мандрував по Україні.
Ніколи не думав, що доведеться з таким смаком і задоволенням їсти порошкоподібний напівфабрикат, що лише дуже умовно нагадував смак бульйону.. Але він виявився таким смачним і ситним, що протягом всіє наступної доби, що я перебував у дорозі, я вже про їжу особливо не задумувався...
 
Глас Народу

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЧУДОВИЙ СПОСІБ ВІД ЗОМБУВАННЯ

Ще одна білокуракинська зірка Андрій Божко читає реп. ОБЕРЕЖНО! 18+

БІЛОКУРАКИНСЬКІ "ПОПРОШАЙКИ" ЗНОВУ ПРОСЯТЬ ГРОШІ НА ЛІКАРНЮ