БІЛОКУРАКИНСЬКИЙ АНЕКДОТ

Редактор районної газети "Життя Білокуракинщини" бере інтерв'ю в директора Білокуракинського автопідприємства, відомого комуніста і одного із найбагатших людей Білокуракинщини Володимира Усова:
- Володимир Іванович, а правда, що ви почали займатись бізнесом ще підлітком, коли були учнем в ПТУ №117 ?
- Ну... доля правди в цьому є...
- А як саме ви починали?..
- Справа в тому, що моя сім'я була бідною... Одного разу я прийшов в магазин у відділ взуття і побачив там гарні туфлі. А мої якраз вже зносились і були рвані, з дірками... От я і взяв іх на обмін - свої поставив на полицю в магазині, а новенькі одів... Вийшов з магазину і пішов додому... Отак все і почалось!..

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЧУДОВИЙ СПОСІБ ВІД ЗОМБУВАННЯ

Ще одна білокуракинська зірка Андрій Божко читає реп. ОБЕРЕЖНО! 18+

БІЛОКУРАКИНСЬКІ "ПОПРОШАЙКИ" ЗНОВУ ПРОСЯТЬ ГРОШІ НА ЛІКАРНЮ