УВАГА! ЛОХОТРОН ВІД УКРТЕЛЕКОМУ!

В мережі Інтернет часто можна бачити різні лохотрони, за допомогою яких «розводять» людей. І як з ними не намагаються боротися наші доблесні правоохоронці, різного роду кібер-поліція, все одно цей бізнес в мережі процвітає. Але, виявилось, що таким «бізнесом» не гребують займатись навіть на такому великому (а фактично – найбільшому в Україні) підприємстві, як «Укртелеком». Найбільший провайдер, який має монопольне положення майже на всій території України, своїм сервісом і пофігістичним відношенням до своїх клієнтів з кожним днем дивує все більше. То ціну за свої послуги зв’язку (а іноді – за відсутність такого) підвищує стихаря, то запроваджує якісь нові правила користування послугами, то просто займається тим, що виводить з ладу обладнання споживачів своїх послуг. А потім, щоб начебто відремонтувати це саме обладнання, вимагає гроші з клієнтів.
Нажаль, в Білокуракинському районі альтернативи «Укртелекому», як постачальнику послуг Інтернет-зв’язку на сьогоднішній день фактично не існує. І хоча це далеко не найкращий постачальник таких послуг, але іноді – єдиний. Бо конкуренції серед провайдерів в Білокуракинському районі немає. «Укртелеком» - один із найдорожчих провайдерів в Україні. Але за рахунок свого монопольного положення фактично диктує власні умови як споживачам, так й іншим дрібним провайдерам.
Як відомо, Білокуракинський районний філіал «Укртелекому», як і по всій Україні, зазнав скорочення штату. Зараз кількість спеціалістів на цьому підприємстві скорочена до мінімуму. А фактично, крім касира, спитати про послуги Інтернет чи телефонного зв’язку, більше ні в кого. Хоча платежі приймаються банками та поштою, взагалі, не зрозуміло, для чого потрібен касир. На будь-які запитання касир відповідає, що треба дзвонити в службу підтримки (в Київ) за телефоном 0-800-506-800 і там задавати питання та пояснювати свої проблеми зі зв’язком. Телефон безкоштовний, але є нюанс: це телефон, який автоматизований таким чином, що спочатку перші два рази з боку служби підтримки відповідає автомат (робот), а лише потім, якщо клієнт, що додзвонився, не кладе слухалку, замість автомата починає відповідати жива людина. Причому спочатку відповідає людина, яка виконує роль секретарки і лише потім, коли дізнається про запитання, підключає відповідного спеціаліста із служби підтримки. Коротше кажучи, щоб врешті решт додзвонитись до необхідного спеціаліста, наприклад, з питанням щодо роботи (а точніше – не роботи) Інтернету, необхідно дочекатись, поки двічі відповість автомат, а потім, коли все ж таки візьме слухалку відповідний спеціаліст, задавати свої запитання. На все це витрачається як мінімум хвилин десять. І все – заради того, щоб задати лише одне запитання – чому у мене не працює Інтернет?
І все б нічого. Але цей номер-автомат часто-густо буває, що не працює. Тобто, ви на нього телефонуєте, а замість відповіді – або абсолютна тиша, або відповідає так само автомат, але говорить, що на даний момент відсутній напрямок… Який саме напрямок – не уточнюється. Іноді на те, щоб додзвонитись до служби підтримки, необхідно витратити ледь не цілий день. Якщо ви додзвонились до них з перших 2-3 разів, то вважайте, що вам крупно пощастило.
Але навіть те, що ви додзвонились до спеціалістів «Укртелекому», не гарантує того, що ваші проблеми будуть швидко вирішені.
І ось одного прекрасного дня я намагаюсь зайти в Інтернет зі свого комп’ютера. І раптом… Оба-на! – замість звичної сторінки пошуку «Google» я бачу перед собою цікаву сторінку від «Укртелекому», з якої повідомляється, що:

«Шановний абоненте! Ви знаходитесь на сторінці гостьового доступу.
Вам обмежено доступ до мережі Інтернет, крім сайтів www.ukrtelecom.ua http://my.ukrtelekom.ua/ та сайтів окремих платіжних систем.
Нижче наведені можливі причини такого обмеження та описані дії, які Вам необхідно здійснити для відновлення доступу до мережі Інтернет у повному обсязі.
Причина 1. Послугу заблоковано через несплату рахунку.
Дії, які необхідно здійснити…
Причина 2. Ви щойно підключились до послуги та ще не обрали тарифний план, або послугу доступу до Інтернет тимчасово призупинено за Вашою заявою.
Дії, які необхідно здійснити…
Причина 3. Неправильно введено логін та/або пароль доступу до послуги «Інтернет від Укртелеком»
Дії, які необхідно здійснити…
Якщо після виконання запропонованих дій не вдалося отримати доступ до послуги «Інтернет від Укртелеком», або виникли інші труднощі, ви можете звернутися за допомогою до Контакт-центру Укртелекому за номером 0-800-506-800 (безкоштовно в межах України з номерів українських операторів) або залишити повідомлення на сайті Укртелекому в рубриці «Зворотній зв’язок».

Тобто, із усього цього, що так привітно повідомляє «Укртелеком», стає зрозумілим, що я, начебто, маю заборгованість із сплати за надані послуги від провайдера «Укртелеком» і саме за це мене було відключено від Інтернету.
Не довго думаючи, я підняв всі свої платіжки за попередні місяці, переконався, що за Інтернет та телефон у мене все сплачено і заборгованості немає. Але все одно вирішив сходити в Білокуракинську філію «Укртелекому» та спитати, чому у мене відключили Інтернет. Задав це питання касиру, вона перевірили всі платежі і сказала, що дійсно, ніякої заборгованості в мене перед «Укртелекомом» немає, все сплачено в повному обсязі. Але, як не дивно, вона запевнила мене, що в мене Інтернет працює і ніхто його не відключав. А якщо Інтернет-зв’язку немає, то необхідно зателефонувати до Контакт-центру «Укртелекома» за вищенаведеним номером телефону і там вияснити причину. Що я потім і зробив.
Телефонувати довелось тричі. В перший раз мені сказали, що змінились налаштування модему і мені потрібно завести по-новому логін та пароль, що прив’язані до мого абонентського номеру. Потім перезавантажити модем і якщо Інтернет не з’явиться, то зателефонувати ще раз в службу підтримки. Я зробив все так, як мені порадили. Але Інтернет вперто не хотів з’являтись. Потім я зателефонував в Контакт-центр вдруге. На цей раз (після тих самих 10 хвилин балаканини автовідповідача) живий представник служби підтримки повідомив мені, що проблема в моєму модемі, і в ньому збились якісь налаштування. Потім він запропонував мені скинути на мій особистий e-mail (електронну скриньку) інструкції по налаштуванню модему. Я продиктував йому адресу свого e-mail, але тут же спитав, як я зайду на свою електронну скриньку, якщо в мене немає Інтернету? На що він відповів мені, що «знайдіть десь у когось Інтернет і зайдіть на свій e-mail звідти». Тут я прикинув, скільки людей в районі захочуть, щоб я прийшов до них додому і заліз через їхній комп’ютер на свій e-mail. Найближчі сусіди були відсутні вдома, родичі живуть на протилежному кінці селища… Тобто, варіантів було небагато… Хіба що бібліотека… І я вже дійсно хотів йти до бібліотеки… І тут «майстер» із служби підтримки сказав мені, що якщо в мене не вийде самостійно налаштувати модем, то я можу замовити виклик майстра на дім. Але така послуга є платною і коштує від 60 до 100 грн. Якщо чесно, я афігєл!!! Бо пам’ятаю, що колись такі проблеми з модемом в мене вже були раніше. І тоді я просто відносив модем в Білокуракинську філію «Укртелекому», віддавав модем і там його мені налаштовували за кілька секунд. При цьому вказували, що причина збою налаштувань модему була з їхнього боку і аж ніяк не моя.
І тут промайнула думка: щось тут не так! Я поклав слухалку, погодившись самостійно спробувати налаштувати модем. Мені здалось дивним те, що я міг спокійнісінько заходити на сайт самого «Укртелекому», в той час, як на будь-які інші сайти зайти було неможливо. Я почав лазити по сайту «Укртелекому», зайшов в http://my.ukrtelecom.ua/ потім в розділ «Інтернет від Укртелеком», де праворуч на сторінці є меню «Рекомендовані модеми», знайшов модель свого модему і скачав до нього інструкцію в форматі PDF. Прочитавши інструкцію, спробував налаштувати модем. Але нічого не виходило. Інтернет не з’являвся.
Я телефоную в Контакт-центр втретє. Процедура знову повторюється. Мені 10 хвилин відповідає автомат, потім починає говорити жива людина. Кожного разу мені представлялись іншими іменами, і я зрозумів, що там таких «спеціалістів» чимало. Вони кожен раз задавали одні і ті ж самі запитання, і я терпляче давав ті ж самі відповіді: що в мене не працює Інтернет, що модем я вже разів п’ять включив-виключив, комп’ютер теж перезавантажив і т.п. Вже навіть було смішно їх слухати. Але ж Інтернет не працював і треба було щось робити. І тут, після однотипних пояснень, «спеціаліст» служби підтримки знову говорить мені, що я можу викликати майстра на дім, і це буде коштувати мені 90 грн. (такса для селища). Коли я запитав у нього, а чия це проблема, що налаштування модему збиваються? І якщо це буде відбуватись так часто, як це було раніше, то чому я маю платити щоразу 90 грн. за виклик майстра на дім? На що він так і не дав мені відповідь.
Я спеціально передивився договір з «Укртелекомом» на користування послугою Інтернет-зв’язку. Там «Укртелеком» зобов’язується обслуговувати і гарантує роботу Інтернету без будь-яких додаткових платежів. Тобто, в плату 164 грн. щомісяця (за швидкість 2Мбит) вже включено обслуговування споживача послуг (в т.ч. налаштування модему). До речі, типовий Договір можна прочитати на самому сайті «Укртелекому».
І все ж таки, я знову уважно перечитав Інструкцію до модему і врешті решт самостійно зробив підключення до Інтернету. В принципі, там немає нічого складного, якщо все робити уважно і правильно згідно Інструкції. Зайняло це буквально 2-3 хвилини.
Але виникло логічне запитання: чи не є таке збивання налаштувань модему спеціальним з боку «спеціалістів» самого «Укртелекому»? Бо фактично таким чином вони можуть збільшити власні прибутки! Уявіть собі, якщо з кожного абонента хоча б раз на місяць «збивати» 90 грн. додаткового доходу, то виходить кругленька сума, яка майже вдвічі збільшує абонентську плату при фактично нульових витратах провайдера. Непоганий бізнес, еге ж?
Зрозуміло, що розрахований такий «бізнес» від «Укртелекому» перш за все на лохів. Бо не кожен користувач може власноруч здійснити налаштування модему, навіть якщо користуватись інструкцією. Найчастіше, користувачі просто погоджуються на пропозицію викликати на дім майстра і заплатити 90 грн., чим і користується знахабнілий провайдер, продовжуючи дурити довірливих абонентів!..
Ось такий лохотрон процвітає в найбільшого Інтернет-провайдера України!..

Глас Народу, Білокуракине
24.05.2016 року

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

КАК БЕЛОКУРАКИНСКАЯ ШКОЛА №1 ОТПРАЗДНОВАЛА СВОЙ 80-летний ЮБИЛЕЙ

Ще одна білокуракинська зірка Андрій Божко читає реп. ОБЕРЕЖНО! 18+

ЧУДОВИЙ СПОСІБ ВІД ЗОМБУВАННЯ